Penktadienio verslo kavoje, Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmų nario skaitmeninės rinkodaros agentūros „FAD“ vadovas Tomas Morkūnas dalinosi svarbia informacija apie pokyčius skaitmeninėje rinkodaroje.
Nuo kovo mėn. visi norintys toliau sėkmingai naudotis „Google“ teikiamomis persekiojančios reklamos (retargeting), reklaminių skydelių personalizacijos bei duomenų matavimo galimybėmis turės atitikti papildomus Google keliamus atitikimo Europos Ekonominės Bendrijos (EEB) vartotojų slapukų ir asmeninės informacijos valdymo politikos reikalavimus.
Tuo tikslu „Google“ pristatė antrąją slapukų ir vartotojų asmeninės informacijos valdymo įrankio versiją – „Consent Mode V2“. Ji tampa privaloma visiems tinklapiams, kurie naudojasi „Google“ produktais, tokiais kaip „Google Ads“, „Google Play“ ir pan.
Tomas dalinosi įžvalgomis, kaip naujieji „Google“ reikalavimai paveikia tinklapių lankomumo statistiką. Taip pat buvo aptartos naujos konkurentų reklamos stebėjimo galimybės bei realūs dirbtinio intelekto rezultatai skaitmeninėje rinkodaroje.
Pranešimą rasite čia.