Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmai, bendradarbiaudami su partneriais iš Prancūzijos ir Turkijos, įgyvendina ERASMUS+ projektą „Pramonei 4.0 reikalingų jaunimo įgūdžių tobulinimas robotikos ir skaitmeninės išmaniosios gamybos amžiuje“. Projekto tikslas – gerinti jaunimo įgūdžius, skatinant jų užimtumą ir prisitaikymą prie naujų pramonės standartų, pereinant nuo tradicinės gamybos automatizavimo prie Pramonės 4.0.
Pirmasis šio projekto rezultatas – Reikalingiausių įgūdžių Pramonėje 3.0 ir Pramonėje 4.0 lyginamoji analizė – jau parengtas ir pasiekiamas viešai. Analizė (anglų kalba) pateikia išsamią pramonėje reikalingų įgūdžių apžvalgą ir skirtumus tarp tradicinės automatizacijos bei išmaniųjų gamybos technologijų.
Suprasti skirtumus tarp Pramonės 3.0 ir Pramonės 4.0 yra labai svarbu jaunimui, siekiančiam įsilieti į šiuolaikinę darbo rinką. Pramonė 3.0 orientavosi į gamybos procesų automatizavimą, tuo tarpu Pramonė 4.0 apima išmaniųjų technologijų, tokių kaip dirbtinis intelektas, robotika ir duomenų analizė, diegimą. Šie pokyčiai reikalauja naujų įgūdžių, pavyzdžiui, gebėjimo dirbti su pažangiomis technologijomis, kritinio mąstymo ir kūrybiškumo.
Projekto tikslinė auditorija – jaunimas, norintis pradėti verslą arba siekiantis įgyti naujų kompetencijų, reikalingų sėkmingai karjerai Pramonės 4.0 eroje. Šis projektas – puiki galimybė prisidėti prie šiuolaikinių specialistų rengimo ir pramonės inovacijų!
Finansuojama Europos Sąjungos lėšomis. Tačiau išreiškiamas požiūris ar nuomonė yra tik autoriaus (-ių) ir nebūtinai atspindi Europos Sąjungos ar Europos švietimo ir kultūros vykdomosios įstaigos (EACEA) požiūrį ar nuomonę. Nei Europos Sąjunga, nei EACEA negali būti laikoma už juos atsakinga.