Mokymuose „Proaktyvus aptarnavimas: klientai visam gyvenimui“, vedamuose lektoriaus Valetino Marinionoko, dalyviai gilinosi į esminius klientų aptarnavimo aspektus.
Buvo pristatyta, kaip išvengti aptarnavimo klaidų, sukurti kokybišką kontaktą su klientu bei numatyti jų poreikius. Dalyviai sužinojo, kaip teikti įtaigius pasiūlymus, didinti pardavimo apimtis ir taikyti efektyvius klientų aptarnavimo algoritmus. Mokymai padėjo įgyti įgūdžių, reikalingų išlaikyti lojalius klientus ir sukurti ilgalaikius santykius, kas yra raktas į sėkmę šiuolaikinėje verslo aplinkoje.
Tai savanoriškas juridinių bei fizinių asmenų, užsiimančių Lietuvos Respublikos įstatymų reglamentuojama ekonomine veikla, susivienijimas, ne pelno organizacija, įgyvendinanti verslo savivaldos principus Panevėžio ir Utenos apskrityse
Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.GeraiPrivatumo politika