Piniavoje įsikūręs viešbutis, kavinė ir parduotuvių tinklas „Pas Katiną“ švenčia reikšmingą pasiekimą – viešbutis pelnė trijų žvaigždučių įvertinimą. Šis įvertinimas – tai ne tik aukštos kokybės standartų pripažinimas, bet ir visos komandos, vadovaujamos direktorės Silvijos Katinaitės-Kavaliūnienės, atsidavimo bei bendro darbo rezultatas.
„Gavus Turizmo rinkos priežiūros skyriaus pranešimą, kad viešbutis „Pas Katiną“ buvo įvertintas net trimis žvaigždutėmis, užplūdo pasididžiavimas ir begalinis dėkingumas kolegoms už jų nuoširdų darbą ir atsidavimą. Tai simbolizuoja mūsų komandos vienybę ir bendras pastangas siekti aukštesnių svetingumo standartų“, – teigė S. Katinaitė-Kavaliūnienė.
Direktorė pabrėžė, kad šis įvertinimas yra reikšmingas daugeliu aspektų. „Tai ne tik mūsų darbo ir pastangų įvertinimas, bet ir išsipildžiusi įkūrėjo, mano tėčio, svajonė. Jo tikslas tapo mūsų realybe, ir ši akimirka yra kupina jausmų – nuo džiaugsmo iki įkvėpimo tęsti pradėtą kelią“, – atviravo S. Katinaitė-Kavaliūnienė.
Pasak direktorės, pagrindiniai žingsniai, lėmę viešbučio pagerėjimą, buvo nuolatinis aptarnavimo standartų tobulinimas, investicijos į viešbučio infrastruktūrą ir papildomų paslaugų plėtrą.
Viešbučio komanda nuolat atsižvelgia į svečių atsiliepimus, diegia geriausias praktikas ir siekia užtikrinti nepriekaištingą aptarnavimą. „Dirbome su darbuotojais, kad užtikrintume nepriekaištingą aptarnavimą bei paslaugų kokybę. Taip pat investavome į viešbučio numerių, bendrųjų patalpų, infrastruktūros modernizavimą, kad užtikrintume patogų ir ramų svečių poilsį. Taip pat daug dėmesio skyrėme papildomoms paslaugoms, kurios leidžia ne tik mėgautis sūkurinės vonios ar pirties malonumais, bet ir terasose patiems išsikepti grill patiekalų, naudotis tame pačiame pastate esančiu baru-kavine, parduotuve“, – pasakojo S. Katinaitė-Kavaliūnienė. Viešbutis taip pat skiria daug dėmesio tvariems sprendimams – šalia įrengta elektromobilių įkrovimo stotelė, prisidedanti prie atsakingo svetingumo vystymo.
Anot direktorės, kelias į trijų žvaigždučių įvertinimą nebuvo lengvas, tačiau komandos vienybė ir atkaklus darbas padėjo įveikti visus iššūkius. „Kiekvienas žingsnis link aukštesnių standartų buvo lydimas iššūkių, tačiau juos įveikėme su stipria komanda ir turėdami aiškią viziją“, – teigė S. Katinaitė-Kavaliūnienė.
„Pas Katiną“ komanda neketina sustoti – toliau planuojamos investicijos į viešbučio tobulinimą, siekiama nuolat gerinti svečių aptarnavimą. „Mūsų tikslas – nuolat gerinti svečių potyrius, todėl dėmesį skirsime tiek infrastruktūros atnaujinimui, tiek paslaugų kokybės gerinimui ir taikymui prie šiuolaikinių poreikių. Siekiame toliau modernizuoti esamas erdves, diegti naujoves ir užtikrinti, kad viešbutis „Pas Katiną“ išliktų funkcionalus, jaukus ir atitinkantis aukštus svetingumo standartus“, – pabrėžė vadovė.
Viešbučio „Pas Katiną“ istorija – tai nuolatinio augimo ir tobulėjimo kelias. Iš pradžių tai buvo maža apgyvendinimo paslaugų įstaiga, įsikūrusi kitose patalpose, netoli dabartinio viešbučio. Nuo pat įkūrimo įstaiga siekė sukurti jaukią ir svetingą vietą svečiams, o bėgant metams ji nuolat keitėsi, prisitaikydama prie laiko reikalavimų ir svečių lūkesčių.
2017 metais, vadovaujant amžiną atilsį Jonui Katinui, viešbutis „Pas Katiną“ įsikūrė parduotuvės „Pas Katiną“ antrame aukšte Piniavoje. Tuo metu buvo įrengta 12 kambarių. Po dvejų metų buvo pradėta viešbučio „Pas Katiną“ plėtra pirmame aukšte, įrengiant papildomus 8 kambarius. Praėjusiais metais viešbutis investavo į patalpų ir infrastruktūros modernizavimą, paslaugų plėtrą ir komandos profesionalumo didinimą. Buvo atnaujinti kambariai, išplėstos viešosios erdvės ir pradėta siūlyti daugiau papildomų paslaugų, kad svečiai jaustųsi dar patogiau. Šiuo metu viešbutis turi 20 kambarių ir gali priimti 52 svečius vienu metu.