„Bitė“ atsinaujina: Panevėžyje atidaro didžiausią naujos kartos saloną flagmaną

Kalendorius
[mec-calendar layout="small" style="double_border"]
get 9

get-9Tęsdama naujos kartos išmaniųjų salonų plėtrą, „Bitė Lietuva“ trečiadienį atidarė modernų saloną flagmaną Panevėžyje, prekybos ir pramogų centre „RYO“. Lietuvoje tai didžiausias tokio tipo „Bitės“ salonas, pasižymintis dvigubai didesniu plotu ir išplėstu išmaniųjų įrenginių asortimentu nuo telefonų ir planšečių iki personalinių kompiuterių, išmaniųjų buities prietaisų ir net televizorių.

„Naujos koncepcijos „Bitės“ salonus pristatėme prieš metus. Jie pasižymi itin plačiu asortimentu; bet kurį telefoną ar įrenginį klientai gali išbandyti čia pat salone, o „Bitės“ išmaniųjų ekspertai atsižvelgia į kiekvieno kliento poreikius ir padeda sukonfigūruoti bet kurį išmanųjį pirkinį. Šią naujovę mūsų klientai įvertino teigiamai – į tokius salonus jų užsuka penktadaliu daugiau, – pasakoja Giedrius Skliutas, „Bitė Lietuva“ pardavimų direktorius. – Taip pat „Bitėje“ siūlome vis augančią išmaniųjų įrenginių, jų priedų įvairovę ir interneto sprendimus namams, todėl nutarėme ne tik didinti salonų flagmanų skaičių, bet ir padvigubinti jų plotą. Tokiu būdu norime klientams pasiūlyti kuo didesnį pasirinkimą, patogiai renkantis bet kurį išmanųjį įrenginį“.

Panevėžyje duris atvėręs „Bitės“ salonas flagmanas yra didžiausias Lietuvoje, jo plotas siekia 100 kvadratinių metrų. Tai jau antrasis tokio tipo salonas – prieš keletą savaičių analogiškas salonas flagmanas atidarytas prekybos centre „Saulės miestas“ Šiauliuose.

Į saloną atėję lankytojai gali rinktis ir iškart išbandyti daugiau nei 100 skirtingų prekių pavadinimų: išmaniųjų telefonų, planšetinių ir įprastų kompiuterių, išmaniųjų priedų, ir net televizorių. Pasak G. Skliuto, taip siekiama vienoje vietoje turėti kone plačiausią įrenginių pasirinkimą. Pirkėjų patogumui salonuose flagmanuose išmanieji įrenginiai suskirstyti pagal temas – „Namai“, „Sportas“ ir „Muzika“.

Salonuose flagmanuose – internetas namams ir televizoriai

Dar viena naujovė – nuo šiol salonuose flagmanuose kartu su interneto planu namams bus galima įsigyti ir televizorius. Interneto plano, maršrutizatoriaus ir televizoriaus derinys aprūpins internetu visus namuose esančius išmaniuosius įrenginius, o pirmąkart įjungus televizorių automatiškai parsisiųs populiariausios vaizdų peržiūrų programėlės: „YouTube“, „Netflix“, taip pat interneto televizijų kanalai. „Nemažai lietuvių filmus, serialus ar laidas mėgsta žiūrėti internetu, todėl nuo šiol „Bitės“ salonuose bus galima įsigyti ir televizorių su visus namus internetu aprūpinančiu  planu“, – pasakoja G. Skliutas.

Išmanusis „Bitės“ asortimentas: laimės indeksą rodantis laikrodis, išmanioji spyna ir sporto inventorius

Kartu su atnaujintais salonais „Bitė Lietuva“ juose pristatys ir naujų išmaniųjų priedų. Iki šiol vienomis populiariausių prekių išlieka išmaniosios apyrankės, skirtos stebėti sveikatos būklę ir fizinį aktyvumą, taip pat išmanieji laikrodžiai, atstojantys telefonus ir veikiantys kaip mini kompiuteriai. „Bitės“ asortimente esantis išmanusis laikrodis „Motorola Moto 360“ patinka besirūpinantiems sveikata – primena, kad jau metas pakelti vandens stiklinę ir stebi, kad per dieną savininkas neišgertų per didelio kieko kavos.

Tarp naujuose „Bitės“ salonuose pristatomų naujovių laisvalaikiui ir sportui bus galima įsigyti išmanųjį kamuolį ar teniso raketės laikiklį, matuojančius smūgio stiprumą, kamuolio skrydžio greitį, taip pat rodančius, kaip šie rodikliai keičiasi treniruočių metu. Lietuviams jau pažįstamą išmaniųjų buities įrenginių – elektros lizdų, muziką grojančių ar radijo laidas perduodančių lempučių, interneto vaizdo kamerų – asortimentą šiemet papildė telefonu atrakinama spyna, triukšmą slopinančios aukštos kokybės ausinės, įvairūs garso grotuvai, virtualios realybės akiniai ir kitos išmaniosios naujovės.

Gyvensime išmaniau: iki 2020 m. išmaniųjų įrenginių naudosime trigubai daugiau

Pasak G. Skliuto, „Bitės“ salonų atnaujinimas atspindi tiek Lietuvos, tiek pasaulines išmanizacijos tendencijas: „Jau dabar apie 90 proc. „Bitėje“ perkamų telefonų yra išmanieji ir daugiau nei pusė klientų nuolat naudojasi mobiliuoju internetu. Vis daugiau gyventojų įsigyja kasdien darbe ar buityje naudojamus išmaniuosius įrenginius, tokius kaip išmanieji laikrodžiai, apyrankės, vaizdo stebėjimo kameros ar svarstykles, o artimiausiu metu išmaniems įrenginiams prognozuojama kelis kartus didesnė paklausa.“

Pasaulinės tyrimų bendrovės „Gartner“ prognozėmis, jau kitąmet prie interneto visame pasaulyje bus prijungta trečdaliu daugiau įrenginių nei šiemet – daugiau nei 6,4 milijardo. Tai reiškia, kad 2017 m. daugiau nei 80 proc. pasaulio gyventojų turės bent po vieną išmanųjį įrenginį, o 2020 m. bendras jų skaičius turėtų siekti 20,8 milijardus. „Tikimės, kad šiuo žingsniu dar labiau paspartinsime ir lietuvių artėjimą prie išmaniųjų įrenginių pasaulio“, – sako G. Skliutas.

Kituose miestuose salonai flagmanai – jau netrukus

Jau netrukus panašūs salonai flagmanai atsidarys didžiuosiuose prekybos centruose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Kiekviename salone flagmane kasdien planuojama aptarnauti iki 1000 lankytojų. Į tolesnį salonų modernizavimą „Bitė“ investuos apie 400 tūkst. eurų.

Iš viso Lietuvoje veikia daugiau nei 50 „Bitės“ salonų, kuriuose dirba apie 200 konsultantų ir išmaniųjų ekspertų.

Tai savanoriškas juridinių bei fizinių asmenų, užsiimančių Lietuvos Respublikos įstatymų reglamentuojama ekonomine veikla, susivienijimas, ne pelno organizacija, įgyvendinanti verslo savivaldos principus Panevėžio ir Utenos apskrityse

Panevėžys, Lietuva
Pirmadienis - Penktadienis
(8:00 - 17:00)
Skip to content