Mokymai „Proaktyvus aptarnavimas: klientai visam gyvenimui“
Kviečiame dalyvauti mokymuose „Proaktyvus aptarnavimas: klientai visam gyvenimui“, kuriuos ves Valentinas Marinionokas – įmonės MB „Combat Vinni“ direktorius, Grizlio Metodas mokymų treneris ir konsultantas.
Mokymų metu bus pristatyta:
- Aptarnavimo gairės: Kodėl svarbu? Brangios klaidos. Kaip „neprogramuoti” neigiamo klientų elgesio?
- Kokybiškas kontaktas: Tikslas. Reakcijos laikas. Kūno kalba. Kaip pradėti pokalbį? Kodėl klientas nekalba?
- Situacija ir poreikiai: Kodėl klausimai? Interviu tikslai ir būtini faktai. Kaip sužadinti paslėptus poreikius?
- Įtaigus pasiūlymas: Kas yra „suprantama kalba”? Išties vertingas pasiūlymas. Galingi argumentai.
- Kliento krepšelis: Kaip padidinti čekį? 3-jų lygių lydintieji pardavimai. Kodėl nuo to laimi visi?
- Klientų srautai: Aptarnavimo algoritmas. „Gyvo kūno” taisyklė. Dažniausių situacijų analizė.
Mokymų trukmė: 3 valandos.
Dalyvio mokestis: Rūmų nariams – 70 Eur + PVM, ne nariams – 100 Eur + PVM
Nepraleiskite galimybės dalyvauti vienuose populiariausių mokymų, kurie visada sulaukia didelio susidomėjimo. Išmoksite naujų metodų, kurie padės pasiekti išskirtinių rezultatų Jūsų darbe.