Užverti

Viešbutis „Romantic“ apdovanotas prestižiniu ekologiniu ženklu

Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmų narės bendrovės „Via Unica“ valdomas viešbutis „Romantic“ apdovanotas „Žaliojo rakto“ sertifikatu. Šis apdovanojimas yra vienas stipriausių aplinkosauginės atsakomybės ir darnos standartų turizmo sektoriuje.

Kartu šis prestižinis ekologinis ženklas išreiškia verslo įmonių įsipareigojimus laikytis griežtų Aplinkosauginio švietimo fondo nustatytų reikalavimų.

Tad nuo šiol šiam įmonių tinklui priklausys ir viešbutis „Romantic“, kuris yra pirmasis viešbutis Panevėžyje, gavęs „Žaliojo rakto“ apdovanojimą. Tai ne tik apdovanojimas, pripažinimas ir ilgo, sistemingo darbo rezultatas. „Žaliasis raktas“ – taip pat pažadas svečiams, kad pasirinkdami apsistoti prie Žaliojo rakto programos prisijungusiame viešbutyje „Romantic“, jie prisideda prie aplinkos tausojimo.

„Romantic“ generalinė direktorė Dalia Remeikaitė ir viešbučio direktorė Dovilė Šipelienė daug keliauja po svečias šalis, kur sutinkami skirtingi žmonės, įvairi verslininkų patirtis ir praktika, bei sąmoningėjanti visuomenė įkvėpė keistis ir jas.

„Visame pasaulyje sparčiai daugėja viešbučių, vis atsakingiau besirūpinančių aplinka, kurioje jie yra įsikūrę, kurioje gyvena jų darbuotojai, klientai, kur auga jų vaikai. Ši geroji praktika užkrėtė ir mus. Savo viešbutyje pradėję nuo mažų žingsniukų, po truputį įsibėgėjome ir pradėjome jausti vis didesnį malonumą nuo to, ką darome. Kokį džiaugsmą sukelia supratimas, kad sąmoningu vartojimu ir ekologijos idėjos palaikymu ne tik mažiau kenkiame planetai, bet ir padedame, geriname ir gražiname savo aplinką“, – savo požiūrį atskleidė „Romantic“ viešbučio direktorė Dovilė Šipelienė.

Ekologija po truputį gyvenimo būdu tapo ne tik viešbučio vadovėms, bet ir visai 60 asmenų „Romantic“ komandai.

Atsakingas vartojimas, rūšiavimas, ekologijos idėjos diegimas versle ir kasdieniniame gyvenime tampa priimtinu vis didesniam skaičiui Panevėžio miesto gyventojų.

„Mes tikrai neslepiame džiaugsmo, kad savo pavyzdžiu sėkmingai skatiname aplinkinius palaikyti ekologijos idėją“, – sėkme džiaugėsi „Romantic“ generalinė direktorė D. Remeikaitė.

2003 m. Žaliasis raktas tapo Aplinkosauginio švietimo fondo programa. Nuo tada Žaliasis raktas tapo sparčiausiai augančiu ekologiniu ženklu turizmo sektoriuje ir programa buvo pradėta įgyvendinti eilėje Europos, Afrikos, Viduriniųjų Rytų, Azijos ir Karibų jūros regiono šalių.

Žaliosios rakto programa nustato eilę reikalavimų atliekų tvarkymo, vandens ir energijos sąnaudų mažinimo, tinkamų valymo ir plovimo priemonių naudojimo, maisto produktų ir kt. kategorijose.

Keisti šrifto dydė