Užverti

„Petro mėsinė“ užmezgė partnerystę su prekybos tinklu „Lidl“

Panevėžio prekybos, pramonės ir amatų rūmų narė bendrovė „Petro mėsinė“ jau beveik trisdešimtmetį gamina kokybiškus, lietuviško alksnio malkomis rūkomus mėsos produktus. Įmonės įkūrėjas Petras Linkevičius pasakoja, kad Panevėžyje veiklą vykdantis šeimos verslas didesnę dalį savo gaminių eksportuoja į užsienį, todėl naujai užgimusi partnerystė su prekybos tinklu „Lidl“ ne tik prisidės prie bendrovės vardo įtvirtinimo vietinėje rinkoje, bet ir padidins mėsinės prekių prieinamumą Lietuvoje.

„Kasdien „Lidl“ parduotuvėse mūsų klientams siūlome daugiau nei 80–ties Lietuvos tiekėjų produkciją ir nuolat ieškome būdų, kurie leistų įnešti dar didesnį indėlį į vietinių gamintojų palaikymą. Naujų ryšių su šalies verslais mezgimas – vienas iš jų, todėl džiaugiamės, galėdami savo lietuvišką asortimentą praplėsti „Petro mėsinės“ gaminiais ir prisidėti prie tvirtesnių įmonės žingsnių Lietuvos rinkoje“, – sako „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas Lukas Gudas. Prekybos tinklo lankytojai nuo šios savaitės „Lidl“ parduotuvėse gali įsigyti tiesiai iš Šiaurės Lietuvoje įsikūrusios „Petro mėsinės“ atkeliavusių šalto rūkymo gaminių – šaltai rūkytos dešros, kiaulienos nugarinės ir kumpio.

Aukšta gaminių kokybė – svarbiausias prioritetas

P. Linkevičius pasakoja, kad „Petro mėsinė“ – šeimos verslas, įsikūręs dar 1992 m. ir savo veiklą pradėjęs su dvejais darbuotojais. Šiandien įmonės komandą sudaro dešimteriopai daugiau žmonių. „Į įmonės veiklą yra įsitraukusi visa mūsų šeima – čia dirba tiek mano žmona, tiek trys mūsų vaikai. Galima sakyti, kad tai yra visas mūsų gyvenimas, todėl kryptingas susitelkimas į bendrą tikslą stiprina tiek mūsų kaip šeimos ryšį, tiek atneša teigiamus rezultatus darbe. Be mūsų šeimos, bendrovėje dirba dar 15 atsakingų, profesionalių ir lojalių darbuotojų. Tikimės, kad greitu metu šis skaičius išaugs“, – sako mėsininkas.

Anot jo, „Petro mėsinė“ diena iš dienos laikosi kelių kertinių principų, vedančių įmonę į priekį. Svarbiausias iš jų – aukšta gaminių kokybė.

„Kasdienėje savo veikloje vadovaujamės išpuoselėtomis pamatinėmis vertybėmis – kruopštumu, sąžiningumu, atsakomybe ir, žinoma, nepriekaištinga kokybe. Norėdami užtikrinti geriausią įmanomą mūsų produkcijos skonį dirbame pagal individualią rizikos veiksnių analizės ir svarbių valdymo taškų sistemą (RVASVT), kuri padeda užtikrinti itin geros kokybės prekes, o visi mūsų gaminiai atitinka ES keliamus standartus bei reikalavimus“, – teigia įmonės įkūrėjas.

Pagalba įsitvirtinant Lietuvoje P. Linkevičiaus teigimu, per daugiau nei ketvirtį amžiaus sukaupta patirtis leidžia rinkai pasiūlyti virš 40 skirtingų šalto ir karšto rūkymo bei vytintų mėsos gaminių. Jis pratęsia, kad didžioji dalis lietuviško alksnio malkomis rūkomos produkcijos yra eksportuojama į užsienį, o iki šiol, Lietuvoje „Petro mėsinės“ gaminiais galėjo mėgautis tik Aukštaitijos gyventojai.

„Jau kuris laikas ieškojome strateginio partnerio Lietuvoje, tad labai džiaugiamės, kad pavyko rasti bendrą tarpusavio kalbą su „Lidl“ – tiek prekybos tinklas, tiek mes, kreipiame didžiulį dėmesį į produktų kokybę ir jos užtikrinimą, todėl užmegzti ryšį nebuvo sunku. Tikimės, kad bendradarbiavimas su „Lidl“ padės garsinti mūsų vardą šalyje ir užtarnaus platų lojalių klientų ratą“, – sako įmonės vadovas.

Jis priduria, kad šiuo laikotarpiu linkėtų tiek prekybos tinklams, tiek pirkėjams kuo dažniau atsigręžti į Lietuvos gamintojus: „Esame maža šalis, todėl net ir smulkūs kiekvieno gyventojo elgsenos pokyčiai gali turėti didelę reikšmę. Rinkdamiesi Lietuvoje pagamintą prekę, mes padedame savo kaimynams, giminėms ir draugams išlaikyti savo darbo vietas, pirkti kitus gaminius ir taip skatinti spartesnį ekonomikos atsigavimą.“

Related Posts

Keisti šrifto dydė